ورزش های رزمی

کلاه های رزمی

کلاه چرم

کلاه رزمی فوم

کلاه ها ی کنگ فو ، تکواندو ، بکس ، کیک بوکس و ساندا از جنس فوم هستند.

کلاه های ساندا به طور معمول از جنس فوم هستند و با مارک وِیسینگ در بازار موجودند.

جنس  کلاه تکواندو فوم می باشد که بصورت معمول مورد استفاده قرار میگیرد که در دو مدل معمولی و دِیدو شناخته میشود فرق این دوکلاه در این است که کلاه معمولی پشتش کشی و کلاه دِیدو چسبی است و همچنین قابلیت تنظیم سایز دارد  و برای مسابقات مورد استفاده قرار می گیرد.

کلاهه های رزمی چرم

کلاه چرم کلاهه ای حرفه ای هستند که در دو مدل فک دار و بدون فک موجود می باشند. معمولا کلاه های خارجی و چرمی دارای رویه چرم و داخل آنها به حالت جیر چرم است. داخل  این کلاه ها  نیز  از مواد محکمی استفاده میشود.

کلاه رزمی فکدار

 کلاه های فکدار برای رشته های مثل کیک بوکس و کونگ فو استفاده میشوند و کلاه بدون فک معمولابرای ساندا و تکواندو

علت فک دار بودن یا نبودن کلاه به نوع ضربات مورد استفاده ورزشکاران مربوط می شود. این کلاه ها گونه دار اند که روی گونه را میپوشاند و از برخورد مستقیم ضربه به صورت جلوگیری میکنند.

برخی کلاه های دیگر دارای رویه ی  بندار هستند و سری دیگر رویه ی بسته ای دارند.کلاه های دارای رویه ی بسته برای جلوگیری از ضربات پا از بالا میباشند

کلاه رزمی تزریقی

کلاه تزریقی

این کلاه از آن جهت تزریقی نامیده میشود چون هنگام ساخت به آن فوم سرد تزریق میکنند و یک تکه است. این کلاه دو نوع چینی و تایوانی دارد که در حال حاضر بیشتر محصولات داخل بازار مدل چینی آن است.کلاه های تزریقی موجود در بازار نیز انواع مختلفی دارند  با کیفیت های متفاوت، در خرید آنها دقت کنید در سایت نمونه با کیفیت موجود است. چون مصرف کنندگان به دمبال جنس با کیفیت و بهتر هستند و از آنجا که سر ناحیه حساسی میباشد از کلاه تزریقی استفاده می شود.

کلاه بهتر است گوش دار باشد معمولا جنس های تولید داخل بخاطر عدم نظارت درست در تولید و سخت بودن اجرای آن ، مدل گوش دار را تولید نمی کنند.

ضربه گیر بودن کلاه رزمی

ضربه گیر بودن کلاه بستگی به مواد داخل کلاه هنگام تولید دارد. هر چه ضخامت کلاه نازک تر باشد از ضربه گیریه کمتری برخوردار است.

ارزانترین کلاه تکواندو تزریقی

لیست قیمت کلاه تکواندو تزریقی

مشخصات، قیمت و خرید کلاه تکواندو

مشخصات، قیمت و خرید کلاه رزمی فک‌دار

خرید اینترنتی بهترین کلاه ضربه گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *