شرایط استفاده از محتوای سایت

مالکیت

تمام موارد، شامل تمام تصاویر، نرم‌افزارها، متن‌ها و گرافیک‌ها، دکمه‌ها، واژه‌های کلیدی، تگ‌های متا ، محتوا، روی سایت تحت قانون نسخه‌برداری قوانین کپی رایت محافظت می‌شوند.

نمی‌توانید از محتویات غیر از شکلی که در اینجا مشخص شده است، استفاده کنید. نقض شرایط استفاده می‌تواند نقض حقوق مالکیت معنوی ما یا ارائه دهندگان محتوای ما محسوب شود و ممکن است  نامبر وان نیو یا ارائه دهندگان محتوای آن را برای محافظت از این حقوق مجبور به اقدام قانونی کند. می‌توان محتوا را مشاهده و آن را چاپ کرد و اسناد آن را توزیع کرد به شرط آنکه از این اسناد صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی و مقاصد شخصی غیر تجاری استفاده شود و هر جا که از سندی استفاده می‌شود به نامبر وان نیو به عنوان منبع آن اشاره شود. نمی‌توانید چیزی از سایت را تغییر دهید، اصلاح کنید، بفروشید، مهندسی معکوس کرده یا منتقل کنید. نشریات و اسناد دیگری که تحت عنوان عمومی طبقه‌بندی شده‌اند را می‌توان برای ارتباطات عمومی استفاده کرد به شرط آنکه منبع اطلاعات ذکر گردد.

در صورت ارسال هر گونه ارتباطات یا مطالب به سایت توسط پست الکترونیکی یا روش‌های دیگر، تمام چنین ارتباطاتی غیر محرمانه و غیر اختصاصی قلمداد خواهند شد. نامبر وان نیو آزاد است بدون هیچ گونه جبران خسارتی به شما، از هر گونه مفاهیم، نظرات، دانش یا تکنیک های موجود در ارتباطاتی که به هر منظور به سایت ارسال می کنید، استفاده کند. با این وجود، شما موافقت کرده و درک می کنید که نامبر وان نیو ملزم به استفاده از هیچ یک از این نظرات یا مطالب نیست، و شما حقی در فشار آوردن جهت استفاده از آن را ندارید.

اطلاعات ارسال شده شخصی جهت ثبت نام، استفاده و خاتمه خدمات

کاربران خدمات ارائه شده نامبر وان نیواز طریق این سایت موافقت می‌کنند که:(الف) اطلاعات شخصی واقعی، دقیق، به روز و کامل که در فرم ثبت‌نام کاربر نیاز است را ارائه دهند (این اطلاعات داده ثبت‌نام هستند) و (ب) اطلاعات ثبت‌نام را حفظ کرده و به منظور حقیقی، دقیق، به روز بودن و کامل نگه داشتن آن در اسرع وقت آن را به‌روزرسانی کنند. در صورت ارائه اطلاعات غیر واقعی، ناصحیح، قدیمی یا ناقص، یا محرز شدن برای نامبر وان نیوکه این اطلاعات غیر واقعی، ناصحیح، قدیمی یا ناقص است، نامبر وان نیو اجازه دارد تا دسترسی یا استفاده شما از چنین خدماتی را معلق کرده یا به آن خاتمه دهد.

با تکمیل شدن مراحل ثبت‌نام سرویس خاصی، ممکن است از شما خواسته شود نام کاربری و گذرواژه ارائه کنید یا ممکن است یک نام کاربری و گذرواژه برای آن دریافت کنید. این رمز عبور یا نام کاربری صرفاً برای استفاده انحصاری توسط شما و غیر قابل انتقال خواهد بود. مسئولیت محرمانه نگه داشتن رمز عبور با شماست و مسئولیت کامل تمام فعالیت هایی که از طریق رمز عبور یا اشتراک شما صورت می گیرد، متوجه شما است. شما می‌پذیرید که در صورت هرگونه استفاده غیر مجاز از گذرواژه یا حساب شما یا هرگونه نقض امنیت، در اسرع وقت نامبر وان نیو را مطلع سازید. در صورت عدم رعایت این شرایط استفاده از طرف شما، نامبر وان نیوهیچ گونه مسئولیتی را برای از دست رفتن یا آسیب دیدن اطلاعات نمی‌پذیرد.

شما درک کرده و تصدیق می‌کنید که حتی پس از حذف، برخی مطالب ارسال شده شما ممکن است به عنوان حافظه پنهان و/یا اسناد بایگانی حفظ شود.

پیوندها

برای راحتی شما، ممکن است سایت دارای پیوندهایی به سایت های دیگر روی اینترنت باشد که در مالکیت اشخاص ثالث بوده و توسط آنها منتشر و نگهداری می شوند. سایت های پیوند شده تحت کنترل ما نمی باشند، از این رو نامبر وان نیو هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتوای چنین سایت هایی نمی پذیرد. بدون رضایت نامبر وان نیو ایجاد پیوند با سایت ممنوع است.

حفاظت از اطلاعات

نقل و انتقال های اینترنتی هیچ گاه کاملاً خصوصی و امن نیستند. می دانید که هر گونه پیام یا اطلاعاتی که روی سایت می فرستید ممکن است توسط دیگران خوانده شده یا از رسیدن آن به مقصد جلوگیری شود. به علاوه، شما نباید رمز عبور خود را برای کسی افشا کنید. همچنین، اگر از کامیپوتر خود به طور مشترک با افراد دیگری استفاده می کنید، باید پس از پایان کار از سایت خارج شده و پنجره مرورگر را ببندید.

 

محدودیت سنی

ما از بازدید همگان از سایت استقبال می‌ کنیم. با این وجود، چنانچه قصد شرکت در بخش های مختلف سایت، برای مثال پیوستن به یک کلوپ یا گروه، شرکت در یک مسابقه یا خرید آنلاین را دارید، باید ثبت نام کنید. برای ثبت نام، باید دست کم ۱۵ سال سن داشته باشید و در صورتی که زیر ۱۵ سال هستید باید رضایت کتبی والدین یا قیم خود را دریافت کنید. چنانچه در جایی که زندگی می‌ کنید بالغ محسوب نمی شوید، باید والدین یا قیم قانونی تان (کسی که قانوناً دارای صلاحیت است) شرایط استفاده را مرور کرده و ثبت نام را از طرف شما تکمیل کنند، تا شرایط استفاده برای شما قابل اجرا شود.

محتوای ارسال شده

می توانید محتوا را دانلود کرده یا آپلود کنید. مسئولیت تمام اطلاعات، داده‌ها، متن‌ها، نرم افزارها، آهنگ‌ها، صداها، عکس‌ها، گرافیک‌ها، فیلم‌ها، پیام‌ها یا دیگر محتویات ارسال شده شما فقط به عهده شماست. شما مسئول کامل تمام محتوای ارسالی که آپلود، ارسال یا ایمیل می‌کنید، انتقال می‌دهید یا به نوعی در دسترس قرار می‌دهید. نامبر وان نیو هیچ مسئولیتی را نسبت به محتوای ارسالی نمی‌‌پذیرد و  این حق را برای خود محفوظ می دارد تا هر زمان محتوایی که به تشخیص خود، توهین آمیز، ناپسند، یا قابل اعتراض هستند، حذف کند.